مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مرداد 1400 ساعت 12:252021-07-26سياسي

عضویت 57 هزار نفر در پایگاه های فضای مجازی کتابخانه های گیلان


مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان، از عضویت 57 هزار نفر به صورت فعال در 75 پایگاه کتابخوانی فضای مجازی خبر داد و گفت: در ایام شیوع کرونا اقدام به برگزاری نشست های کتابخوان در فضای مجازی کردیم.

- ایسنا/گیلان مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان، از عضویت 57 هزار نفر به صورت فعال در 75 پایگاه کتابخوانی فضای مجازی خبر داد و گفت: در ایام شیوع کرونا اقدام به برگزاری نشست های کتابخوان در فضای مجازی کردیم.

پریسا کرمی در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان خمام، با اشاره به برگزاری نخستین جلسه انجمن در این شهرستان، اظهار کرد: اهمیت کتاب و مزایای کتابخوانی برای جامعه بر کسی پوشیده نیست و شهرستان خمام مردمی فرهنگ دوست و کتابخوان دارد.

وی ضمن قدردانی از همراهی مجموعه مدیریتی شهرستان خمام با اداره کل کتابخانه های عمومی استان، تصریح کرد: شهرداری خمام جزو معدود شهرداری های استان گیلان است که نسبت به پرداخت دیون و مطالبات کتابخانه های عمومی اقدام کرده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان، با تاکید بر لزوم گسترش فضای کتابخانه ای، افزود: کتابخانه عمومی خمام تنها فضای فرهنگی این شهرستان محسوب می شود و لذا باید زمینه گسترش فضاهای جانبی کتابخانه ای با کیفیت و متناسب را فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت 57 هزار نفر در پایگاه های فضای مجازی کتابخانه های گیلان

عضویت 57 هزار نفر در پایگاه های فضای مجازی کتابخانه های گیلان